مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:402020-10-22اقتصادي

آمادگی برای دورکاری کارمندان در دروان کرونایی/ سفر نروید


در پی مصوبه اخیر دولت برای دورکاری در دوران کرونا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت و ستاد ملی کرونا را در این زمینه داریم و هم اکنون برخی کارمندان به دلیل داشتن بیماری زمینه ای یا نوزاد در حال انجام وظایف خود به صورت دورکار هستند.

- در پی مصوبه اخیر دولت برای دورکاری در دوران کرونا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت و ستاد ملی کرونا را در این زمینه داریم و هم اکنون برخی کارمندان به دلیل داشتن بیماری زمینه ای یا نوزاد در حال انجام وظایف خود به صورت دورکار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان و جانباختگان در هفته های گذشته، اخیرا دولت مصوبه ای درباره دورکاری کارمندان ابلاغ کرد.

جمشید انصاری - رییس سازمان اداری و استخدامی - در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: اعلام تعطیلی هیچ ارتباطی به سازمان اداری استخدامی ندارد، بلکه مرتبط به ستاد ملی کرونا است و اگر ستاد مقابله با کرونا تهران پیشنهادات خود را به ستاد ملی بدهد، این موضوع در آن ستاد بررسی می شود.

وی با اشاره به فراهم بودن امکان دورکاری کارکنان ادارات خاطر نشان کرد: در دولت مصوبه ای در زمینه شرایط دورکاری کارکنان دولت وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای دورکاری کارمندان در دروان کرونایی/ سفر نروید

آمادگی برای دورکاری کارمندان در دروان کرونایی/ سفر نروید