مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-22بين الملل

آمادگی نخست وزیر سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی


دو منبع آگاه گفته اند نخست وزیر سودان اعلام آمادگی کرده در صورت تأیید پارلمان این کشور دست به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو منبع آگاه به خبر گزاری رویترز گفته اند عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان اعلام آمادگی کرده در صورت تأیید پارلمان این کشور روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی خواهد کرد.

به نوشته رویترز، این در حالی است که خارطوم ابراز نگرانی کرده که چنین اقدامی ممکن است تبدیل به گامی بزرگ در جهت بر هم زدن توازن بین نظامیان و غیر نظامیان، یعنی احزاب سیاسی و مردم این کشور شود.

  از سوی دیگر یک مقام ارشد سودان نیز روز پنج شنبه گفت که عادی سازی روابط بین خارطوم و تل آویو بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده است.

این مقام سودانی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه با وبگاه العربی الجدید تصریح کرد: هواپیمای اسراییلی که روز چهارشنبه (دیروز) در فرودگاه خارطوم فرود آمد حامل مسئولان اسراییلی و آمریکایی بود و آن ها عضو هیأتی بودند که در مذکرات ماه قبل در امارات با حضور عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی سودان و نصرالدین عبدالباری وزیر دادگستری مشارکت داشتند (جزییات بیشتر ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نخست وزیر سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی

آمادگی نخست وزیر سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی