مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-22سياسي

لزوم احیای پارک ملی توران/ فرهنگ گردشگری در توران زنده شود


فرماندار شهرستان شاهرود بر لزوم احیای پارک ملی توران با تلاش همه مسؤولان تأکید کرد و گفت: فرهنگ گردشگری در توران باید زنده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری عصر امروز در نشست پیگیری مشکلات بخش بیارجمند توسط مسؤولان دستگاه های اجرایی، بر لزوم احیای پارک ملی توران تأکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بی نظیر این پارک در جذب گردشگر باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی، زمینه شکوفایی فرهنگ گردشگری را در این مکان فراهم آوریم.

او بر ضرورت توجه به راه های مواصلاتی بخش بیارجمند و تسریع در آغاز عملیات اجرایی و پیگیری اعتبارات تأکید کرد و گفت: در خصوص مجوز پروانه بهره برداری چاه های منابع طبیعی در راستای رونق کشاورزی و احداث شهرک گلخانه ای در این شهر، با توجه به آمادگی سرمایه گذاری و ایجاد 75 هکتار گلخانه، پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان شاهرود بر لزوم رایزنی در خصوص حضور بنیاد علوی در بخش بیارجمند در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مهاجرت معکوس تأکید کرد و افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان و اعتبارات بخش بیارجمند و مصوبات سفر استاندار به بیارجمند نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و آنچه بر عهده ماست، حتماً پیگیر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای پارک ملی توران/ فرهنگ گردشگری در توران زنده شود

لزوم احیای پارک ملی توران/ فرهنگ گردشگری در توران زنده شود