مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-22سياسي

فعالیت خیرین شهرساز در کشور/امکان استخدام 37 هزار دهیار وجود ندارد


معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از سال گذشته فعالیت خیرین شهرساز در کشور آغاز شده و مصمم هستیم تا در همه استان ها این مجموعه خیریه فعالیت خود را به صورت مستمر آغاز کند.

- ایسنا/اردبیل معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از سال گذشته فعالیت خیرین شهرساز در کشور آغاز شده و مصمم هستیم تا در همه استان ها این مجموعه خیریه فعالیت خود را به صورت مستمر آغاز کند.

جمالی نژاد یکم آبان در همایش شهرداران و دهیاران استان اردبیل اظهار کرد: فضای خوبی در استان اردبیل در کار عمرانی و همچنین در کار عمران شهری و روستایی انجام شده و با توجه به پیگیری های شهرداران پرتلاش و دهیاران سختکوش ما نیز خود را حامی و همراه این مجموعه می دانیم.

وی از شهرداری به عنوان نهاد مستقل عمومی غیردولتی یاد کرد و گفت: از 110 سال پیش و با تأسیس بلدیه، فعالیت ها در این حوزه آغاز شده و دلیل غیردولتی بودن آن نیز اقدامات مجموعه شهرداری ها در فرآیند مناسب و جلب مشارکت سرمایه گذاران و عموم مردم در حوزه های ساخت و ساز و مسائل فرهنگی بوده است.

معاون عمرانی وزیر کشور از امر شهرداری به عنوان یک هنر یاد کرد و افزود: شهرداران نباید به مانند برخی از مدیران فضای گلخانه ای را داشته باشند و بخواهند در یک اتاق کار مدیریتی بکنند بلکه ما در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خیرین شهرساز در کشور/امکان استخدام 37 هزار دهیار وجود ندارد

فعالیت خیرین شهرساز در کشور/امکان استخدام 37 هزار دهیار وجود ندارد