مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-22اجتماعي

کرونا نیمی از ناوگان اتوبوس شهری یزد را زمین گیر کرد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از کاهش 20 درصدی مسافران ناوگان اتوبوسراین شهر یزد خبر داد و دریافت نقدی کرایه و سوار کردن مسافران بدون ماسک را از عمده تخلفات حال حاضر رانندگان این ناوگان اعلام کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از کاهش 20 درصدی مسافران ناوگان اتوبوسراین شهر یزد خبر داد و دریافت نقدی کرایه و سوار کردن مسافران بدون ماسک را از عمده تخلفات حال حاضر رانندگان این ناوگان اعلام کرد.

محمدرضا شفیعی در حاشیه بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از بازسازی و نصب ایستگاه های پایانه شهدای محراب خبر داد و اظهار کرد: نصب تابلوهای یکنواخت راهنمای مسیر به تعداد 200 عدد و با صرف 20 میلیون تومان اعتبار جهت حال رفاه شهروندان نیز انجام می‎شود.

وی به کاهش 20 درصدی مسافران این ناوگان در حال حاضر اشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا استان و شهرستان یزد 50 درصد از اتوبوس های سازمان حمل ونقل شهرداری یزد به دلیل شیوع کرونا از فعالیت متوقف شده اند.

این مسئول با تاکید بر این که مردم باید در فرهنگ سازی دریافت نکردن پول توسط رانندگان اتوبوس ها نقش داشته باشند، گفت: عمده ترین تخلفات کنونی رانندگان این ناوگان، دریافت کرایه نقدی و سوارکردن مسافر بدون ماسک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نیمی از ناوگان اتوبوس شهری یزد را زمین گیر کرد

کرونا نیمی از ناوگان اتوبوس شهری یزد را زمین گیر کرد