مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-22اجتماعي

افتتاح طرح های ورزشی در شیراز


مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید با فرهنگ سازی برای مدیران مدارس و استفاده ازفضاهای موجود، به سمت اجرای کلاس فعال درس تربیت بدنی برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد جعفری در آیین بهره برداری از چند طرح ورزشی در شیراز و اعزام کاروان تجهیزت ورزشی به مدارس فارس، با اشاره به سند تحول بنیادین و ساحت های تربیتی گفت: تربیت جسم و روح ، هم زمان با هم تاثیرات بسزایی را در روند زندگی چه در مدرسه و چه در جامعه برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت.

مدیرکل تربیت بدنی به مدارس سراسر استان اعزام شد.

پیش بینی آموزش 500 تبعه خارجی در کلاس های سوادآموزی فارس معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: مخاطبین طرح سوادآموزی اتباع خارجی ساکن در جمهوری اسلامی ایران یا همان کمیساریا بر اساس شیوه نامه گروه سنی 49-10سال هستند که در دوره های سوادآموزی و انتقال صرفا به صورت کلاسی و برابر با حجم ابلاغی اجرا می گردد.

بهزاد نوروزی چگینی در روند بازدید از فعالیت ها و برنامه های سوادآموزی ناحیه 3 شیراز در نشستی مشترک با محمد کماندار مدیر آموزش و پرورش این ناحیه ضمن بررسی و تحلیل نتایج بازدید گفت: بر اساس شیوه نامه این طرح در سال جاری 100 نفر در دوره سوادآموزی و 400 نفر در دوره انتقال و 500 نفر از اتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های ورزشی در شیراز

افتتاح طرح های ورزشی در شیراز