مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-22حوادث

جزییات کتک زدن یک زن آبادانی/ بازداشت مامور حراست به دلیل عمل غیر اخلاقی


پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم آبادان و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ برنا نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

سروان امیرسام کمایی امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

او گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان افزود: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کتک زدن یک زن آبادانی/ بازداشت مامور حراست به دلیل عمل غیر اخلاقی

جزییات کتک زدن یک زن آبادانی/ بازداشت مامور حراست به دلیل عمل غیر اخلاقی