مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-22سياسي

آزادی 386 زندانی از زندان های البرز با بدهی 25 میلیارد تومانی


با پیگیری های به عمل آمده در 2 ماهه اخیر تعداد 386 زندانی با بدهی 25 میلیارد تومانی از زندان های استان البرز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیر کل زندان های استان البرز، گفت: با کمک خیرین، ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان ها، انجمن حمایت از زندانیان استان و همچنین همراهی و همکاری شکات و طلبکاران طی 2 مرحله 65 زندانی بدهکار با مبلغ بدهی حدود 25 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند.

عضو شورای قضایی استان افزود: همچنین طی جلسات مشترک با مقامات قضایی استان و با استفاده از ظرفیت بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه تعداد 321 نفر از واجدین شرایط با اعطاء مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند که با احتساب این تعداد جمع آزادی های انجام گرفته در 2 ماهه اخیر به 386 نفر رسیده است.

جمیاری با اشاره به اینکه کاهش جمعیت کیفری از جمله اولویت های دستگاه قضا و سازمان زندان هاست اظهار داشت: علیرغم محدودیت های ناشی از ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، هنری، حرفه آموزی، اشتغالزایی، خدمات بهداشت درمان و مددکاری کماکان در زندان های استان با هدف پر کردن اوقات فراغت زندانیان و نیز دستیابی به اصلاح و تربیت انجام می گیرد که امیدواریم بازپروری، بازسازی شخصیت و بازاجتماعی مددجویان تحقق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 386 زندانی از زندان های البرز با بدهی 25 میلیارد تومانی

آزادی 386 زندانی از زندان های البرز با بدهی 25 میلیارد تومانی