مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-22اجتماعي

انداختن ماسک و دستکش در معابر عمومی تهدید برای سلامت پاکبانان و مردم است


از شهروندان عزیز در خواست می کنیم که نسبت به انداختن ماسک و دستکش های خود در معابر و خیابان ها خودداری کنند، به جز اینکه برای جمع آوری هرکدام از این زباله ها قامت یک مرد خم می شود، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج گفت: از شهروندان عزیز در خواست می کنیم که نسبت به انداختن ماسک و دستکش های خود در معابر و خیابان ها خودداری کنند، به جز اینکه برای جمع آوری هرکدام از این زباله ها قامت یک مرد خم می شود، یک تهدید برای سلامت پاکبانان و خود مردم است.

نستن مقدم عصر روز پنجشنبه یکم آبان ماه در نود و یکمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان، افزود: انداختن و پرت کردن ماسک و دستکش توسط شهروندان در معابر شهر یاسوج، زحمت همکاران ما در حوزه خدمات شهری را دو چندان کرده است.

وی اظهار کرد: ما بر این باوریم که پس از تیم بهداشت و درمان، شهرداری نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است چرا که جمع آوری و دفن پسماند نیز می تواند خطرناک باشد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: از شهروندان عزیز در خواست می کنیم که نسبت به پرت کردن و انداختن ماسک و دستکش های خود در معابر و خیابان ها خودداری کنند، به جز اینکه برای جمع آوری هرکدام از این زباله ها قامت یک مرد خم می شود، یک تهدید برای سلامت همکاران ما و خود مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انداختن ماسک و دستکش در معابر عمومی تهدید برای سلامت پاکبانان و مردم است

انداختن ماسک و دستکش در معابر عمومی تهدید برای سلامت پاکبانان و مردم است