مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-22فرهنگي

شانس ایران در مهم ترین جشنواره هنر فیلمبرداری جهان


در حالی که فهرست کامل فیلم های حاضر در بیست و نهمین جشنواره فیلم کمراایمج لهستان هنوز اعلام نشده، سینمای ایران تاکنون یک نماینده در شاخه رقابتی مستند کوتاه این جشنواره دارد.

- در حالی که فهرست کامل فیلم های حاضر در بیست و نهمین جشنواره فیلم کمراایمج لهستان هنوز اعلام نشده، سینمای ایران تاکنون یک نماینده در شاخه رقابتی مستند کوتاه این جشنواره دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فیلم کمراایمج که مهم ترین رویداد سینمایی جهان با تمرکز بر هنر فیلمبرداری است از تاریخ 14 تا 21 نوامبر (24 آبان تا اول آذر) در شهر تاریخی ترونی در شمال لهستان برگزار می شود و امسال و بر اساس فهرست فیلم های بخش های مختلف که تاکنون اعلام شده است؛ مهدی آزادی برای فیلم یک اسب خون بیشتری از انسان دارد ساخته ابوالفضل طالونی در شاخه بهترین مستند کوتاه نامزد کسب جایزه است.

داستان فیلم یک اسب خون بیشتری از انسان دارد درباره یک زوج آذری است که تهران را ترک می کنند و به زادگاه ایده آل خود در نزدیکی مرز کشور ترکیه بازمی گردند اما رویای دستیابی به آرامش در دوران بازنشستگی آنها در حالی در هم می شکند که آنها متوجه می شوند که روستای آنها به دروازه قاچاق به اروپا تبدیل شده و همه کسانی که آنها می شناسند در این ماجرا درگیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس ایران در مهم ترین جشنواره هنر فیلمبرداری جهان

شانس ایران در مهم ترین جشنواره هنر فیلمبرداری جهان