مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-22ورزشي

معاون ورزش همگانی: 65 درصد زنان ایرانی کم تحرک هستند


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کم تحرکی در بین جامعه ایرانی 56 درصد و در بین زنان 65 درصد است، تاکید کرد: به هیچ وجه نباید ورزش همگانی در هیچ شرایطی متوقف یا تعطیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید احمدی در نشست شورای سیاست گذاری شهرهای فعال ایران که ظهر امروز (پنجشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از هر زمان دیگری مردم ایران نیازمند زندگی سالم، فعالیت بدنی و ورزش کردن هستند تا به دور از تنش، مخاطره و استرس فعالیت‌ها را پیش ببرند، اظهار کرد: از این طریق مردم می‌توانند زندگی با کیفیت و مطلوب تری داشته باشند.

وی ادامه داد: امروزه ورزش دیگر در حد سرگرمی تعریف نمی ‌ود و جایگاه راهبردی در پیش برد اهداف و برنامه های کشور دارد و اگر به دنبال رشد و تعالی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، علمی و.

هستیم جز با داشتن نیروی انسانی سالم و با انگیزه رقم نمی‌خورد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هرچه در ورزش تلاش و فعالیت شود، سرمایه گذاری برای آینده کشور است، گفت: امروزه به جهت شیوع ویروس کرونا سلامت مردم به مخاطره افتاده است و شاهد هستیم در بخش های مختلف تلاش می شود تا از خطر شیوع ویروس کرونا در امان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ورزش همگانی: 65 درصد زنان ایرانی کم تحرک هستند

معاون ورزش همگانی: 65 درصد زنان ایرانی کم تحرک هستند