مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-22سياسي

فرسودگی 60 درصد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فرسودگی 60 درصد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: تنها خوابگاه استاندارد ما، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فرسودگی 60 درصد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: تنها خوابگاه استاندارد ما، خوابگاه دانشجویی سمیه است.

سید ابوالقاسم هادی نیا روز پنجشنبه یکم آبان ماه در نشست با خبرنگاران، افزود: پیش از شیوع کرونا برنامه های متعدد فرهنگی در سطح دانشگاه اجرایی شد و در حال حاضر نیز با تکیه بر ظرفیت های مختلف ارتقای این مهم در سطح دانشگاه هدفگذاری شده است.

وی از اجرای پویش دست یاری گر در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: ستاد دانشجویی مقابله با کرونا از دل این پویش در دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: با تحقق این ستاد، حول محور ضدعفونی مناطق، کمک های مومنانه و توسعه آگاهی بخشی بهداشت محور برنامه هایی اجرا کردیم.

هادی نیا با اشاره به برنامه های ملی و استانی در راستای کمک به شرایط ازدواج آسان، اظهار کرد: حول این محور نیز در استان اقدامات مختلفی شکل گرفته و تاکید ما بر ارائه تسهیلات دانشجویی برای تحقق ازدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 60 درصد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

فرسودگی 60 درصد خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج