مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-22اقتصادي

آغاز آبرسانی سیار به حاشیه نشینان چابهار


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی به حاشیه نشینان چابهار یکم ابان ماه آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی به حاشیه نشینان چابهار یکم ابان ماه آغاز شد.

آرشام هنرکار در این مراسم با اشاره به اینکه مناطق وسیع حاشیه نشین چابهار فاقد حتی یک متر لوله گذاری آب و فاضلاب هستند، افزود: در قالب این طرح تحت عنوان جهاد آبرسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 12 تانکر سیار روزانه حداقل چهار مرحله به طور رایگان به مردم مناطق حاشیه نشین کمب، کمب للو، کمب مراد آباد، بل سر، میر آباد، مراد آباد، هوت آباد، عثمان آباد، رمین، جنگلوک و نوک آباد آبرسانی سیار می کنند.

وی بیان کرد: پیش از این مردم مستضعف ساکن در این مناطق آب را از تانکرهای شخصی خریداری می کردند که با توجه به شرایط بد معیشتی آنان هزینه های سنگینی بر خانوارها تحمیل می شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سفر اخیر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جنوب این استان و بازدید از حاشیه شهر چابهار مصوبات خوبی برای کمک به حاشیه نشینان در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آبرسانی سیار به حاشیه نشینان چابهار

آغاز آبرسانی سیار به حاشیه نشینان چابهار