مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-22فرهنگي

کتاب در امتداد من در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد


رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب «در امتداد من» از مجموعه آثار پوستر احمد وجدان نژاد در این مرکز خبر داد.

- کتاب "در امتداد من" در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب در امتداد من از مجموعه آثار پوستر "احمد وجدان نژاد" در این مرکز خبر داد.

شریف اسلامی با بیان این خبر گفت: کتاب در امتداد من مجموعه ای از آثار پوستر احمد وجدان نژاد هنرمند گرافیست هم استانی است که از سوی حوزه هنری و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب شامل 74 اثر پوستر با موضوعات مختلف در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در 88 صفحه مصور رنگی توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسیده است.

رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: احمد وجدان نژاد یکی از هنرمندان مستعد استان در بخش گرافیک است که تاکنون بارها در جشنوارهای ملی و بین المللی درخشیده است.

اسلامی به پتانسیل بالای هنرمندان استان و سطح گسترده فعالیت های آنان اشاره کرد و ادامه داد: آثار بسیار خوبی در بخش های متخلف از دیگر هنرمندان جمع آوری شده که در صورت مهیا شدن شرایط مالی تصمیم داریم در آینده نزدیک اقدام به چاپ و انتشار آنان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب در امتداد من در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

کتاب در امتداد من در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد