مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-22دانش

راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان خبر داد.

دکتر رضا نقدی اظهار کرد: این کانون در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده های نوآورانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این کانون فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان مرکز به صورت گروهی و یا انفرادی که منجر به نوآوری و کسب و کار می شود، از حمایت های دانشگاه برخوردار خواهند بود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آغاز راهی برای ورود به مرکز رشد بوده و متقاضی در آن، ضمن تثبیت ایده، اطلاعات کافی در خصوص چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می کند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرین در حال حاضر با داشتن بیش از 4 هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، مشغول به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان