مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-22اقتصادي

افزایش یک میلیون تنی توان سردخانه ای آذربایجان شرقی با احداث 200 سردخانه جدید


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مجوز ساخت 200 سردخانه جدید دیگر نیز صادر شده که با بهره برداری از آن ها توان سردخانه ای استان به میزان یک میلیون تن افزایش می یابد.

- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد افزایش یک میلیون تنی توان سردخانه ای آذربایجان شرقی با احداث 200 سردخانه جدید ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مجوز ساخت 200 سردخانه جدید دیگر نیز صادر شده که با بهره برداری از آن ها توان سردخانه ای استان به میزان یک میلیون تن افزایش می یابد.

ایاز برنو در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که سردخانه ها نخستین حلقه زنجیره صنایع تبدیلی محسوب می شود، اظهار کرد: هم اکنون در استان 120 سردخانه نگهداری میوه وجود دارد که ظرفیت آن، بیش از 400 هزار تن بوده و با بهره برداری از 200 سردخانه جدید، توان سردخانه ای استان به میزان یک میلیون تن افزایش می یابد.

وی با بیان این که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد داریم، افزود: آذربایجان شرقی از قطب های مهم ظرفیت سردخانه در کشور بوده و بعد از استان های آذربایجان غربی و تهران، رتبه سوم کشور را در تعداد وظرفیت سردخانه های کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک میلیون تنی توان سردخانه ای آذربایجان شرقی با احداث 200 سردخانه جدید

افزایش یک میلیون تنی توان سردخانه ای آذربایجان شرقی با احداث 200 سردخانه جدید