مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-22اقتصادي

سرمایه گذاری ایدرو در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارات خراسان جنوبی اظهار کرد: با موافقت دولت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارات خراسان جنوبی اظهار کرد: با موافقت دولت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند.

عباس جرجانی، امروز پنج شنبه یکم آبان به خبرنگاران گفت: در جلسه هییت دولت، با سرمایه گذاری ایدرو در طرح های ریسندگی و بافندگی شهرستان های فردوس و طبس موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر این اساس، این سازمان برای تکمیل طرح بافندگی نساجی فردوس 7 میلیون یورو و 80 میلیارد تومان و برای واحد ریسندگی شهرستان طبس 5 میلیون یورو و 40 میلیارد تومان، در کنار بخش خصوصی، سرمایه گذاری می کند.

سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه این واحدها روزانه 10 تن نخ و 20 میلیون مترمربع پارچه تولید خواهند کرد، تصریح کرد: این دو واحد تا سال 1400 راه اندازی خواهند شد.

جرجانی ادامه داد: بهره برداری از طرح های ریسندگی و بافندگی فردوس و طبس، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، برای 270 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ایدرو در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی

سرمایه گذاری ایدرو در طرح های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی