مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-22بين الملل

حماس: 20 روز از مهلت تل آویو باقی مانده؛ به زودی هیأتی به قاهره می رود


یکی از مقامات نزدیک به رییس دفتر سیاسی حماس در غزه گفت، حماس 60 روز به رژیم صهیونیستی برای قبول شروط و حصول یک توافق مهلت داده و اکنون 40 روز آن گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقامات عالی رتبه جنبش حماس و نزدیک به یحیی السنوار رییس دفتر سیاسی حماس در غزه (که نام وی ذکر نشده) اعلام کرد، دیدارهای این جنبش با فتح در ترکیه یا ، وی تصریح کرد،  تمام شرکت کنندگان در این دیدارها بر موافقت خود با برگزاری انتخابات تأکید کردند اما فتح فقط از انتخابات شورای قانونگذاری و نه ریاستی سخن می گوید و درواقع می خواهد دوره ریاست محمود عباس بر تشکیلات خودگردان را تجدید کند در حالی که حماس این نظر را ندارد و خواستار برگزاری هر دو انتخابات است.

این مقام حماس تصریح کرد، همچنین به نظر می رسد اختلافاتی در داخل جنبش فتح درباره روابط با حماس وجود دارد و این موضوع از توییت هایی برخی مقامات فتح در توییتر مشخص است.

در حالی که حسین الشیخ و جبریل الرجوب از طرف ابومازن برای مذاکره با حماس مأمور شده اند ماجد فرج و عزام احمد مواضعی مخالف با این جریان دارند.

مذاکرات با رژیم صهیونیستی این عضو حماس درباره میانجیگری سازمان ملل و قطر میان حماس و رژیم صهیونیستی هم گفت، مذاکرات غیرمستقیم با اسراییل تحت نظارت قطر و مصر همیشه وجود دارد اما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: 20 روز از مهلت تل آویو باقی مانده؛ به زودی هیأتی به قاهره می رود

حماس: 20 روز از مهلت تل آویو باقی مانده؛ به زودی هیأتی به قاهره می رود