مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-22اجتماعي

پیش بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی


مدیر مرکز مدیریت راه های کشور گفت: پیش بینی دو میلیون تردد در محورهای مواصلاتی را برای روزهای پیش رو داریم و مقاصد اصلی مازندران و گیلان و بیشترین خروجی از تهران و البرز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تردد حدود دو میلیون وسائل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی برای روزهای تعطیل پیش رو را در مسیرهای رفت و برگشت داریم و برای مسیرهای رفت امشب و فردا عصر ترافیک سنگین به ویژه در محورهای کرج-چالوس و محور هراز پیش‌بینی می‌شود و برای برگشت نیز جمعه شب و یکشنبه عصر پیش‌بینی ترافیک در این محورها وجود دارد.

وی افزود: مقاصد اصلی برای سفرهای بین استانی، مازندران و گیلان هستند که همواره در این بازه زمانی بیشترین انباشت خودروهای غیر بومی را دارند و از سوی دیگر بیشترین خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: برای مسیر رفت پیش‌بینی ترافیک مربوط به امشب و فردا است که محورهایی مانند محور کرج دچالوس در مقاطعی مانند کندوان و گرماب هم اکنون نیز با ترافیک مواجه هستند و هر قدر به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته در ساعات ابتدایی و بامداد فردا ترافیک در این محور رفته رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی

پیش بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی