مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-22اقتصادي

وجود 10 هزار واحد راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بابک دین پرست چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم نامه ای دو سال پیش با وزیر کشور و جهاد کشاورزی برای حمایت های لازم از پروژه های و اقدامات گلخانه ای داشتیم، این پروژه های مورد حمایت استانداری مازندران که تلاش دارند تا تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلاتی هم دارند در کارگروه تسهیل مورد بررسی قرار می گیرد و مرتفع شود خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بالغ بر 46 هزار واحد است از این تعداد، 21 درصد یعنی 10 هزار واحد، راکد و غیرفعال هستند.

معاون اقتصادی وزیر کشور ادامه داد: وزارت صنعت در ابلاغیه ای اعلام کرد تا بتوانیم مشکلات 1500 واحد از این 10 هزار واحد صنعتی را مرتفع کنیم در سفری که با معاون وزیر داشتم 50 درصد از این واحدها یعنی 700 مورد در پایان 6 ماهه اول امسال انجام شده و این احتمال وجود دارد که تلاش کنیم تا این تعداد را افزایش دهیم.

دین پرست یادآور شد: در جلسه ستاد تسهیل که برگزار شد چند اقدام صورت می گیرد، از این 10 هزار واحد صنعتی راکد که در چرخه تولید نیست بررسی می کنیم که چه تعداد امکان بازگشت دارد، قرار شد تا مدیران شهرک های استان ها بررسی کنند و گزارشی در ارتباط با وضعیت واحدهای قابل احیا و غیرقابل احیا به ما بدهند در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 10 هزار واحد راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی

وجود 10 هزار واحد راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی