مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-22اقتصادي

کاهش 65 درصدی فعالیت چاپخانه ها در زنجان


رییس اتحادیه چاپخانه داران زنجان در رابطه با کاهش فعالیت چاپخانه ها گفت: فعالیت چایخانه ها در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش 40 تا 65 درصدی یافته است.

- حسین ندرلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت چاپخانه ها در زنجان اظهار داشت: شهرستان زنجان دارای 230 عضو فعال در این صنف است.

رییس اتحادیه چاپخانه داران زنجان با بیان اینکه صنف چاپخانه داران دارای رسته های متفاوت است، گفت: علاوه بر اعضای فعال این صنف 15 عضو هم در رسته های متفاوت مشغول به کار هستند.

وی در رابطه با موضوع کرونا تصریح کرد: شیوع کرونا باعث کاهش فعالیت چاپخانه ها و رسته های مختلف این صنف شده است.

ندرلو یکی از دلایل کاهش فعالیت چاپخانه ها در ایام شیوع کرونا را نبود مراسم های عقد و عروسی دانست و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم عروسی، عزاداری و حتی سفر های زیارتی لغو شده است و به همین دلیل درخواستی برای چاپ کارت دعوت، کارت تبریک و چاپ اعلامیه های ترحیمی نیست.

رییس اتحادیه چاپخانه داران زنجان یکی دیگر از علل کاهش فعالیت این صنف را صنعتی نبودن استان زنجان دانست و تصریح کرد: یکی دیگر از علل کاهش فعالیت های چاپخانه های سطح استان این است که کارخانه نیست که نیاز داشته باشد تا چاپخانه ها بخواهد برای آنان فعالیت های تکمیلی و بسته بندی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی فعالیت چاپخانه ها در زنجان

کاهش 65 درصدی فعالیت چاپخانه ها در زنجان