مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-22ورزشي

عمویی: دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند ندارم


نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان در رشته کامپوند گفت: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی 2022، دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

- نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان در رشته کامپوند گفت: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی 2022، دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

یاسر عمویی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال قصد داشتم بعد از 2 سال دوری از تیم ملی، دوباره در مسابقات انتخابی شرکت کنم و عضو تیم ملی کامپوند شوم که با حذف این رشته از بازی های آسیایی2022 چین، انگیزه خود را برای بازگشت به تیم ملی از دست دادم.

وی گفت: در حال حاضر که به خاطر بیماری کرونا تمام مسابقات بین المللی لغو شده چه ضرورتی وجود دارد که با صرف هزینه های سنگین دوباره بخواهم به تیم ملی برگردم.

عمویی در پاسخ به این پرسش که در صورت برگزاری مسابقات لیگ تیروکمان، آیا قصد دارید که در لیگ تیر بزنید یا خیر، افزود: سطح قراردادها در لیگ به حدی پایین است که انگیزه ورزشکار را برای تیر زدن از بین می برد، در چنین شرایط سخت اقتصادی که تجهیزات تیروکمان بسیار گران شده است، واقعا چه ضرورتی دارد که در لیگی تیر بزنیم که هزینه های آن بیشتر از سقف قرارداد ورزشکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند ندارم

عمویی: دیگر انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند ندارم