مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-22اقتصادي

/پیگیری پروژه/ فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر آبان 99 افتتاح می شود


شهرستان پلدختر در مسیر خط انتقال نفت بوده و از منابع نفتی برخوردار است اما مردم منطقه از هرگونه تولیدات نفتی بی بهره هستند.

- ایسنا/لرستان شهرستان پلدختر در مسیر خط انتقال نفت بوده و از منابع نفتی برخوردار است اما مردم منطقه از هرگونه تولیدات نفتی بی بهره هستند.

در راستای تولیدات نفتی بهمن 96 پروژه مینی پالایشگاه پلدختر در شهرک صنعتی این شهرستان واقع در روستای سراب حمام کلنگ زنی شد.

این مینی پالایشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی قرار است با خوراک روزانه 5000 بشکه نفت خام در فاز نخست اجرایی شود و مسئولان در مراسم کلنگ زنی از افتتاح این فاز تا بهمن 97 خبر داده بودند، هر چند وقوع سیلاب فروردین 98 کار را با مشکل مواجه کرد.

برای مینی پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت 50 هکتار چهار فاز درنظر گرفته شده و با توجه به نفت خیز بودن این شهرستان می تواند مفید باشد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه، حسن رضاییان، فرماندار پلدختر به ایسنا گفت: پروژه فعال بوده و فاز نخست آن تا دو سه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه سرمایه گذار خوبی دارد و از عملکردش رضایت کامل داریم.

رضاییان اضافه کرد: سرمایه گذار برای راه اندازی فازهای بعدی هم برنامه ریزی کرده و عملیات اجرایی فاز دوم از چند وقت پیش آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری پروژه/ فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر آبان 99 افتتاح می شود

/پیگیری پروژه/ فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر آبان 99 افتتاح می شود