مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-22اقتصادي

لرستانیها امسال 75 درصد کمتر از پارسال طلا خریدند


رییس اتحادیه طلافروشان خرم آباد گفت: میزان خرید طلا در هفت ماه اخیر در لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 75 درصدی داشته است.

- علی محمد زرین کوب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: قیمت سکه امروز دو میلیون دویست هزار تومان کاهش پیدا کرد همچنین قیمت هر گرم طلا نیز با کاهش 240 هزار تومانی به یک میلیون 200 هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه این نوسان طی چند سال گذشته برای دومین بار اتفاق افتاده است، افزود: در صورتی که سیاست های بانک مرکزی همین رویه را ادامه دهد  این روند کاهش قیمت طی روزهای آینده نیز ادامه پیدا می کند.

رییس اتحادیه طلافروشان خرم آباد بیان کرد: میزان خرید طلا در هفت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 75درصدی داشته است.

زرین کوب با اشاره به اینکه افراد خریدار طلا معمولا برای معامله کردن این کالا را خریداری می کنند، تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم بیشتر سکه و طلای آب شده را خریداری می کنند که این  حوزه سود زیادی را نصیب طلا فروشان نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت طلا نسبت به سال 97 بیش از 14 برابر شده است که مهمترین عامل این موضوع  تغیرات قیمت بازار آزاد دلار است.

انتهای پیام/85020


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستانیها امسال 75 درصد کمتر از پارسال طلا خریدند

لرستانیها امسال 75 درصد کمتر از پارسال طلا خریدند