مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-22اجتماعي

وزش باد همراه با گرد و خاک محلی در کرمانشاه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد در ساعاتی از وقت امروز به ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است که این وضعیت در پاره ای از نقاط احتمالا با گرد و خاک محلی هم همراه می شود.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار داشت: براساس آخرین تحلیل های نقشه های هواشناسی، هوای استان کمان کان تا اواسط هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است و در بعضی از ساعات وزش باد و افزایش پوشش ابر را برای سطح استان پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: وزش باد در ساعاتی از وقت امروز به ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است که این وضعیت در پاره ای از نقاط احتمالا با گردو خاک محلی هم همراه می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در رابطه با وضعیت دمایی، گفت: تا روز یکشنبه تغییر دمای خاصی را نخواهیم داشت، اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده به شکل نسبی شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: شرایط پایدار مستقر بر جو استان احتمالا باعث افزایش آلاینده های شهری در ساعات اولیه روز خواهد شد.

حق پرست دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل چهار و حداکثر 28 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی قصرشیرین و سومار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد همراه با گرد و خاک محلی در کرمانشاه

وزش باد همراه با گرد و خاک محلی در کرمانشاه