مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-22اجتماعي

دهستان آب انار در دو قدمی محرومیت زدایی/ سپاه محرومین را تنها نمی گذارد


سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با هدف مبارزه با فقر و محرومیت توانسته دهستان آب انار که جزو مناطق محروم استان ایلام است را در دو قدمی محرومیت زدایی قرار دهد و گوشه ای از مشکلات این دهستان را مرتفع کند.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ فاطمه فتاحی: روستای آب انار  با 400 خانوار و یک هزار و 600 نفر جمعیت در 60 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان آبدانان قرار دارد که امروزه با مشکلات زیادی مواجه است.

  مردم این روستا از وضعیت خدمات رسانی به این روستا و امکانات موجود ناراضی هستند و خواهان توجه جدی مسوولانند؛ این دهستان جزو مناطق محروم استان ایلام است.

وظیفه اصلی دولت توجه به نقاط مختلف کشور برای محرومیت زدایی است اما سپاه بنا بر وظیفه اجتماعی خود در کنار دولت قرار گرفته تا بتواند گوشه ای از مشکلات موجود را مرتفع کند.

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در تلاش است در حوزه های اشتغال زایی، درمان، جاده و اینترنت با همکاری مجموعه های دیگر و استانداری خدماتی را به این مردم خوب و نجیب که در دفاع مقدس با اهداء جان و مال خود امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند، ارائه دهد.

تلاش سپاه در جهت شناسایی و رفع مشکلات مناطق محروم سرهنگ مجتبی عبداللهی مدیر روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مجموعه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهستان آب انار در دو قدمی محرومیت زدایی/ سپاه محرومین را تنها نمی گذارد

دهستان آب انار در دو قدمی محرومیت زدایی/ سپاه محرومین را تنها نمی گذارد