مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-22اقتصادي

گمرک بازرگان باوجود تحریمها نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کرد


در مراسمی 30 مهر ماه با حضور ناظر گمرکات آذربایجان غربی در محل دفتر سرپرست فرمانداری ماکو ترتیب یافت، بازگیر به عنوان سرپرست جدید اداره کل گمرک بازرگان معرفی شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی در مراسمی 30 مهر ماه با حضور ناظر گمرکات آذربایجان غربی در محل دفتر سرپرست فرمانداری ماکو ترتیب یافت، بازگیر به عنوان سرپرست جدید اداره کل گمرک بازرگان معرفی شد.

رعنا قربانی سرپرست فرمانداری ماکو در این مراسم با بیان اینکه تعامل و همکاری تمامی مسئولین شهرستانی می تواند به ارتقاء جایگاه گمرک بازرگان بعنوان مهمترین و استراتژی ترین مرز زمینی کشور کمک کند، اظهار کرد: در شرایط کنونی و تحریم های اقتصادی، گمرک بازرگان می تواند با ایجاد روابط کاری مناسب با طرف مقابل، بهره برداری حداکثری از منابع و امکانات و همچنین تدوین سازکار های قانونی، شرایط مطلوبی را برای تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی فراهم آورد.

و با تاکید براینکه گمرک بازرگان یکی از بی نظیرترین گمرک در کل کشور است، افزود: این گمرک 24 ساعته توانسته در مقابله با تحریمها نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کند.

قربانی گمرک بازرگان را شاهرگ صادرات کشور یاد کرد و گفت: اگر در مدیریت امورات گمرک در جهت تسهیل بخشی به تجارت خارجی تجدید نظر شود نه تنها در رونق تجارت کشور شاهد ترقی پله ها خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک بازرگان باوجود تحریمها نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کرد

گمرک بازرگان باوجود تحریمها نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کرد