مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 00:502020-10-21ورزشي

بازگشت بازنشسته ها به فدراسیون فوتبال!


فریدون اصفهانیان دو سال بعد از اینکه ریاست کمیته داوران را به علت بازنشستگی ترک کرده بود، حالا به عنوان یک نیروی تازه نفس به این کمیته بازگشته است! - فریدون اصفهانیان دو سال بعد از اینکه ریاست کمیته داوران را به علت بازنشستگی ترک کرده بود، حالا به عنوان یک نیروی تازه نفس به این کمیته بازگشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون اصفهانیان مجددا سرپرستی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را در اختیار گرفته تا این فدراسیون همانند یک جزیره خود مختار از قوانین ومقررات داخلی ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

بازگشت اصفهانیان به این کمیته در حالی است که سال 97 با علم بر وضع و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از سمتش کناره گیری کرد اما از ماه ها قبل و با فروکش کردن تب نظارت بر اجرای قانون، اقداماتی را در جهت بازگشت به این کمیته انجام داد و در نهایت از اواخر مهر به طور رسمی و به عنوان سرپرست در این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است.

*دور زدن قانون به سبک فدراسیون نوع رفتن و بازگشت این عضو هیات رییسه از کمیته داوران حاوی نکات جالبی از مواجهه با قانون و قانون مداری است.

در حالی که فشار زیادی روی فدراسیون فوتبال برای اجرای قانون بازنشستگی وجود داشت و اعضای هیات رییسه در برابر آن مخالفت می کردند، اصفهانیان ریاست کمیته داوران را به علت تصدی یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بازنشسته ها به فدراسیون فوتبال!

بازگشت بازنشسته ها به فدراسیون فوتبال!