مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 23:052020-10-21بين الملل

مشاور ترامپ: چین تهدید قرن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا ضمن متهم کردن دولت چین به انتشار ویروس کرونا و سرقت اسرار تجاری، - مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا با اتهام زنی به چین در زمینه های مختلف از جمله اتهامات مربوط به کرونا و تجارت، مدعی شد که این کشور تهدید قرن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا ضمن متهم کردن دولت چین به انتشار ویروس کرونا و سرقت اسرار تجاری، این کشور را تهدید قرن برشمرد.

مشاور ترامپ در نشست مجازی آینده آتلانتیک که در آن رهبران نظامی آمریکا و انگلیس و مسئولان اطلاعاتی این دو کشور حضور داشته اند، گفت: حزب کمونیست چین می خواهد در همه زمینه ها و بخش ها هیمنه داشته باشد و برای احتکار همه صنایع مهم قرن 21 برنامه ریزی می‎کند.

اوبراین در ادامه اتهامات خود علیه چین مدعی شد که این کشور از طریق جاسوسی سایبری، شرکت هایی که برای توسعه واکسن و داروی کرونا در اروپا و انگلیس و یا آمریکا فعالیت می کنند، هدف قرار می دهد.

وی افزود: غرب طی دهه های اخیر، امتیازات و تسهیلات زیادی را تقدیم چین کرده است که از جمله آن عضویت این کشور در سازمان تجارت جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ترامپ: چین تهدید قرن است

مشاور ترامپ: چین تهدید قرن است