مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:552020-10-21بين الملل

رفع تحریم تسلیحاتی موقعیت ایران در منطقه را ارتقا داد


رفع محدودیت های تسلیحاتی باعث شد موقعیت ایران در سطح منطقه و بین الملل ارتقا یابد، چون اروپا، چین و روسیه از آن با وجود یکه تازی آمریکا حمایت کردند و این حمایت بر سایر کشور ها نیز اثرگذار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید جلال ساداتیان لا اشاره به رفع محدودیت‌های تسلیحاتی ایران بر اساس قطعنامه 2231 اظهار کرد: با وجود اقدامات متعدد ترامپ برای از بین بردن برجام، جامعه جهانی اقدامات او را غیرقانونی خواند و از این منظر آنچه بر اساس قطعنامه 2231 اتفاق افتاد برای رفع محدودیت تسلیحاتی قابل توجه است.

در عین حال شاهد هستیم که ترامپ هنوز هم دارد تاکید می‌کند که آنچه من گفتم است یعنی در چارچوب مکانیسم ماشه مدعی است که تحریم تسلیحاتی بر اساس قطعنامه‌های قبلی باقی است.

وی ادامه داد: ترامپ در این مدت تلاش کرد در محافلی و از طرق مختلف تحریم‌های شورای امنیت و بین المللی را یک تنه اعمال کند، اما این اقدامات جنبه قانونی ندارند.

این کارشناس مسایل بین الملل درباره تغییر شرایط برای ایران بعد از رفع تحریم تسلیحاتی با بیان این که ایران در وضعیتی نیست که با لغو تحریم تسلیحاتی بتواند اقدامات بزرگی در این چارچوب انجام دهد، معتقد است: در شرایط جدید، آنجا‌هایی که ایران تا کنون به لحاظ نظامی و تسلیحاتی کمک و مساعدت داشته است، از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تحریم تسلیحاتی موقعیت ایران در منطقه را ارتقا داد

رفع تحریم تسلیحاتی موقعیت ایران در منطقه را ارتقا داد