مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:202020-10-21اجتماعي

حضور 20 درصدی دانش آموزان سوادکوهی در مدارس


مدیر آموزش و پرورش سوادکوه با اشاره به حضور 20 درصدی دانش آموزان سوادکوهی در مدارس از نیاز 355 دانش آموز به تبلت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، موسی لیانی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقابله با کرونا نشان داد که اگر برنامه شاد بتواند جای معلم را بگیرد آن معلم باید از آموزش و پرورش خداحافظی کند.

  وی با یاد آوری اینکه در 3 اسفندماه سال گذشته مدارس تعطیل شد ولی آموزش و تربیت تعطیل نشد و درصد قبولی خرداد ما بهتر از سال قبل بود، افزود: درصد بالای قبولی در خردادماه، رتبه زیر 2 هزار تعداد 12 نفر از دانش آموزان، دعوت به مصاحبه 6 نفر به دانشگاه فرهنگیان و قبولی 4 نفر در پزشکی بیانگر روند موفقیت ما در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه با بیان اینکه مدارس ما رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفتند و برنامه های مختلف حضوری و غیرحضوری و برگزاری کلاس سواد رسانه ای به صورت ضمن خدمت و مجازی در برنامه ریزی ما وجود دارد، خاطر نشان کرد: روزانه دو اکیپ از شبکه بهداشت و آموزش و پرورش در مدارس حضور پیدا می کنند و در کنار بهداشت فیزیکی، بهداشت روانی و تاثیر عدم حضور دانش آموزان در مدارس هم مورد توجه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 20 درصدی دانش آموزان سوادکوهی در مدارس

حضور 20 درصدی دانش آموزان سوادکوهی در مدارس