مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 21:452020-10-21اقتصادي

مؤدیان مالیاتی پایانه های فروشگاهی را زودتر راه اندازی کنند


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: مؤدیان مالیاتی باید نسبت به نصب، راه اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در جلسه کارگروه اجرایی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان استان سمنان عنوان کرد: مؤدیان مالیاتی هنگام مراجعه به سامانه الکترونیکی مذکور وارد سامانه ثبت نام الکترونیک طرح جامع مالیاتی (کد اقتصادی) شده و در قسمت سایر خدمات با انتخاب گزینه ثبت مشخصات صندوق فروش و حافظه مالیاتی می توانند مشخصات پایانه فروشگاهی خود را ثبت کنند.

انوری ادامه داد: آن دسته از صاحبان مشاغل که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروش (کارت خوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی tax.

gov.

ir مراجعه و به ثبت مشخصات پایانه فروش خود مبادرت ورزیده و در اولین ماه پس از دریافت شناسه مذکور از طریق پیامک نسبت بهره برداری از آن اقدام کنند.

او تصریح کرد: بر اساس آخرین فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور، 21 گروه شغلی از صاحبان حرف و مشاغل از ابتدای سال 1399 ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش و پایانه پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی و صدور صورتحساب فروش و فاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤدیان مالیاتی پایانه های فروشگاهی را زودتر راه اندازی کنند

مؤدیان مالیاتی پایانه های فروشگاهی را زودتر راه اندازی کنند