مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-21اقتصادي

پل قدس آخر 1401 افتتاح خواهد شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: پروژه پل قدس آخر سال 1401 به اتمام خواهد رسید.

- حسین افسانه 30 مهر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما انتظار داریم برای پل قدس مدیر پروژه انتخاب شود تا شهردار اردبیل در جایگاه مدیر پروژه قرار نگرفته و وقت خود را تنها صرف روند اجرایی این پروژه نکند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر پروژه مسئولیت کامل در روند اجرایی و کارگاهی را برعهده دارد و پل قدس با سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان ارزش آن را دارد که یک مدیر پروژه توانمند و فعال داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به گستردگی این پروژه اشاره کرد و گفت: برخلاف نظر عمومی بنده معتقدم پل قدس سال آخر 1401 به اتمام رسیده و آماده بهره برداری خواهد شد.

افسانه در مورد لایحه شهرداری مبنی بر جابجایی اعتبارات در برخی از پروژه های عمرانی مناطق مختلف شهر اظهار کرد: ما در لایحه بودجه تکلیف شهرداری را در اولویت اجرای پروژه ها تعیین کردیم و ضرورتی ندارد تا به هر دلیلی جابجایی و یا کاهش و افزایش اعتبارات در پروژه های عمرانی اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مدیریت طرح و برنامه در این زمینه نظر خود را اعلام کند و اعضای کمیسیون های شورای شهر نگران برخی بی توجهی ها در اجرای دقیق برنامه و بودجه سالانه هستند که ضرورت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل قدس آخر 1401 افتتاح خواهد شد

پل قدس آخر 1401 افتتاح خواهد شد