مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-21سياسي

الحوثی: آزادی اسرای فلسطینی از عربستان در اولویت قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که دشمنی اقتصادی علیه ملت یمن در کنار جنگ نظامی در جریان است، - محمد علی الحوثی تاکید کرد نسبت به روند تبادل اسرا با دشمن رضایتمندی وجود ندارد توقع این بود که تمامی اسرای یمنی در زندان های آل سعود آزاد شوند، اما دشمن در این مسیر کارشکنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که دشمنی اقتصادی علیه ملت یمن در کنار جنگ نظامی در جریان است، اما تا این لحظه توانسته ایم بر تمامی مشکلات از جمله مشکلات مالی غلبه کنیم.

الحوثی با اشاره به آزادی اسرای یمنی از زندان های سعودی-اماراتی گفت: نسبت به روند تبادل اسرا با دشمن رضایت نداریم ما توقع مان این بود که تمامی اسرا آزاد شوند، اما دشمن در این مسیر کارشکنی کرد.

اسرای بسیاری چه از عربستان و چه از دیگر ملیت ها در اختیار ماست و انتظار داریم تا در عملیات های بعدی تبادل اسرا، آزادی برادران اسیر فلسطینی هم تضمین شود.

عضو شورای عالی سیاسی یمن توضیح داد: طرح هایی را هم در همین راستا برای آزادی اسرای فلسطینی در مقابل تحویل اسرای سعودی به ریاض مطرح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: آزادی اسرای فلسطینی از عربستان در اولویت قرار دارد

الحوثی: آزادی اسرای فلسطینی از عربستان در اولویت قرار دارد