مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:452020-10-21سياسي

جذب 1865 حامی از ادارات قم برای ایتام و فرزندان محسنین


رییس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: طرح هر کارمند یک حامی معنوی را برای جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان آغاز کردیم و پیش از این هزار و 865 حامی از ادارات برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده است.

- حسین قره داغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نحوه جذب حامیان برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا ، نحوه ثبت نام حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان با سال های گذشته متفاوت بود و از ظرفیت تماس تلفنی و فضای مجازی در این زمینه استفاده کردیم و حامیان غیرفعال را فعال کردیم.

وی ادامه داد: طرح هر کارمند یک حامی معنوی را برای جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم کلید زدیم و یک دبیرخانه برای این طرح در استانداری و فرمانداری قم تشکیل شده است تا بتوانیم در ادارات استان، حامیان جدید را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین قم جذب کنیم.

رییس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: به دنبال جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان از بخش های صنعتی و کارخانه ها هستیم و حامی یابی گسترده ای را در این زمینه در شهر قم انجام می دهیم، پیش از این هزار و 865 حامی را از ادارات برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1865 حامی از ادارات قم برای ایتام و فرزندان محسنین

جذب 1865 حامی از ادارات قم برای ایتام و فرزندان محسنین