مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:302020-10-21بين الملل

واکنش باکو به اظهارات پاشینیان درباره نبود راه حل دیپلماتیک


معاون رییس جمهوری آذربایجان، اظهارات نخست وزیر ارمنستان مبنی بر عدم وجود راه حل دیپلماتیک را بی احترامی به اقدامات دیپلماتیک جامعه بین الملل خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حکمت حاجی‌اف، معاون رییس‌جمهوری آذربایجان، فراخوان نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان از شهروندان خود برای اعزام به جبهه و اشاره او به عدم وجود راه‌حل دیپلماتیک را بی‌احترامی به اقدامات دیپلماتیک جامعه بین‌الملل دانست.

حاجی‌اف با بیان اینکه ارمنستان برای بار دیگر نشان داده است که نمی‌خواهد بحران را از طریق مذاکرات حل کند، گفت دولت ایروان قصد دارد اراضی آذربایجان را تحت اشغال خود قرار دهد.

وی افزود: اظهارات پیشین دولت ایروان مبنی بر حل مساله از طریق صلح جز ریاکاری آن چیزی دیگری نیست .

وی با بیان اینکه پاشینیان به صورت غیرمسؤولانه و برای اهداف سیاسی خود تمامی مقامات غیرنظامی و شهروندان را به دست گرفتن سلاح دعوت می‌کند، اظهار کرد: این موضع رسمی ارمنستان ثابت می‌کند که آتش‌بس انسانی را چه کسی نقض و وضعیت در منطقه را بیشتر دچار تنش می‌کند .

حاجی‌اف همچنین با تاکید بر اینکه جای تعجب ندارد کسی که دستور شلیک موشک بالستیک به مناطق مسکونی در آذربایجان را می‌دهد، چنین اظهاراتی مطرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باکو به اظهارات پاشینیان درباره نبود راه حل دیپلماتیک

واکنش باکو به اظهارات پاشینیان درباره نبود راه حل دیپلماتیک