مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-21بين الملل

الحوثی: پیشنهاد مبادله اسرای فلسطینی را با زندانیان سعودی مطرح کرده ایم


یکی از مقامات یمن ضمن بیان اینکه صنعاء آزادی زندانیان فلسطینی از عربستان سعودی را در تبادل آتی در نظر خواهد گرفت، ورود سفیر ایران به یمن علی رغم محاصره همه جانبه این کشور را چالشی برای ریاض دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی ، عضو شورای عالی سیاسی یمن از فشارهای اقتصادی تؤام با حملات نظامی ائتلاف سعودی به یمن انتقاد کرد و گفت که دولت نجات ملی این کشور تلاش دارد با این چالش به ویژه بخش مالی آن مقابله کند.

آزادی اسرای فلسطینی در اولویت قرار دارند به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین لبنان ، حوثی از اقدام ائتلاف سعودی در تبادل ناقض اسرا انتقاد کرد و گفت که دولت نجات ملی از تبادل اخیر اسرا رضایت ندارد؛ چرا که به گفته وی، دولت مذکور پیشنهاد تبادل جامع را داده بود ولی کشورهای متجاوز آن را رد کردند.

او از وجود اسرا سعودی و اتباع سایر کشورها در زندان های یمن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در تبادل اسرای آینده، برادران فلسطینی مشمول این تبادل بشوند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه گفت که دولت نجات ملی یمن ابتکاری را به طرف سعودی پیشنهاد داده مبنی بر اینکه این دولت حاضر است سعودی ها را در قبال آزادی فلسطینیان بازداشت شده در عربستان سعودی آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: پیشنهاد مبادله اسرای فلسطینی را با زندانیان سعودی مطرح کرده ایم

الحوثی: پیشنهاد مبادله اسرای فلسطینی را با زندانیان سعودی مطرح کرده ایم