مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:252020-10-21اقتصادي

تولیدکنندگان فولادی ملزم به رقابت و عرضه همه محصولات در بورس هستند


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معاون معدنی وزیر صمت دو قول داد، مورد اول این بود که پایه رقابت در بورس را پایین تر از قیمت فوب خلیج فارس می گذاریم و مورد بعد این بود که همه عرضه کنندگان را موظف می کنیم که همه محصولات فولادی را در بورس عرضه کنند.

- مهدی طغیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خبری که دیروز درخصوص دستورالعمل قیمت گذاری محصولات فولادی پخش شد، هنوز ابلاغ نشده بود و در مسیر نهایی شدن بود که منتشر شد؛ بنده هم در صفحه خود نوشتم که نتیجه این دستورالعمل توسعه رانت و فسادهایی است که در توزیع رانت فولاد رخ می دهد و اینگونه عملاً میلیاردها تومان به جیب دلالان می ریزیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع اینگونه شکاف قیمت کارخانه نه تنها کمتر نمی شد بلکه بیشتر می شد، اعتراضاتی دیروز شد و اثر این تصمیم نیز روی قیمت سهام فولادی ها در بورس گذاشته شد.

وی تصریح کرد: امروز با معاون معدنی وزیر صمت صحبت هایی داشتیم و ایشان نیز در موضوعات مختلف گزارش داد، در این مورد نیز به طور مختصر توضیحاتی ارائه داد زیرا هم در خصوص گرانی و هم تأمین کالاهای اساسی صحبت شد.

طغیانی با بیان اینکه با معاون معدنی وزیر که صحبت کردیم دو قول به ما دادند، افزود: مورد اول این بود که پایه رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان فولادی ملزم به رقابت و عرضه همه محصولات در بورس هستند

تولیدکنندگان فولادی ملزم به رقابت و عرضه همه محصولات در بورس هستند