مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:352020-10-21اجتماعي

36 کلاس سنگی در استان اصفهان وجود دارد/ احداث دو مدرسه سبز تا پایان سال


مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: امسال اعتبارات نوسازی مدارس نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشت تا مدارس نیمه تمام خیر ساز به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مهدی میربد عصر امروز در همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار گلپایگان اظهار داشت: در مدارس بخشی از محوطه به فضای سبز تبدیل می شود، اما در رویکرد جدید آموزش و پرورش مدرسه سبز با هدف توسعه و نگهداری فضای سبز ایجاد می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان دو مدرسه سبز با کمک خیرین طراحی و آماده کلنگ زنی است و در گلپایگان نیز تاپایان امسال کلنگ زنی خواهد شد، گفت: ساخت فضاهای آموزشی جدید نیز 60 درصد منطبق با ضوابط مدرسه سبز انجام خواهد شد.

میربد بیان کرد: برای ایمن سازی مدارس استان اصفهان تمام پروژه های آموزشی در حال اجرا طبق مقررات ملی ساخت و ساز طراحی و اجرا می شود تا مشکلی در مواقع زلزله یا حریق ایجاد نشود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه سال 98 مصوبه هیأت وزیران برای نگهداری و تعمیرات مدارس قدیمی که به غیرانتفاعی تبدیل شد ابلاغ و الزام شده است تا این مدارس از ایمنی و استحکام لازم برخودار شوند که این امر در وظیفه سازمان نوسازی مدارس سراسر کشور است که انجام دهند، گفت: در بازدید از مدارس غیر انتفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 کلاس سنگی در استان اصفهان وجود دارد/ احداث دو مدرسه سبز تا پایان سال

36 کلاس سنگی در استان اصفهان وجود دارد/ احداث دو مدرسه سبز تا پایان سال