مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-21سياسي

دولت لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن بررسی مواد یگری از لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، - هیئت وزیران در جلسه امروز خود به رییس جمهوری، ضمن بررسی مواد یگری از لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، آن را به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن بررسی مواد یگری از لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، آن را به تصویب رساند.

در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم که با هدف بهبود توزیع ثروت وضع مالیات سالانه املاک مسکونی (گران قیمت) و مالیات سالانه خودرو (لوکس) تهیه و تصویب شد، موضوعاتی از قبیل حمایت از فضای کسب و کار، مالیات حق تمبر لغو و مالیات بر سود سهام و سهم الشرکه و کاهش نرخ مالیات شرکت ها از نرخ 25 درصد به 10 درصد، مدنظر قرار گرفته است.

هیئت وزیران در ادامه، به بررسی گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه های اجرایی منتخب در سال 1399 پرداخت.

گزارش مذکور در سه بخش، به بررسی نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و پیشینه جشنواره شهید رجایی، وجوه تمایز فرآیند ارزیابی سال 139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کرد

دولت لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کرد