مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-21سياسي

توقف صید ترال؛ پایانی بر یک تراژدی و ایجاد امکان تنفس برای صیادان بومی


توقف صید ترال را باید پایانی بر یک تراژدی غم انگیزدر کشور تعبیر کرد که به 53 هزار صیاد امکان فعالیت دوباره در سرزمین بومی خود می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز محمدباقر قالیباف رییس مجلس در صفحه توییتر خود توشت: با پیگیری فراکسیون محیط زیست وکمک قوه قضاییه و نیروی دریایی در راستای وظیفه شرعی حفاظت از محیط زیست وبرای صیانت ازمعیشت کارگر ایرانی، ممنوعیت صید ترال قطعی شد.

سمیه رفیعی عضو فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم در این باره گفته است: ممنوعیت صید ترال که قرار است با هدف آیش دریا انجام شود، دو ساله است و از ابتدای آذرماه اجرایی می شود.

آن طور که رییس فراکسیون محیط زیست مجلس می گوید: بعد از پیگیری ها و جلسات متعدد در فراکسیون محیط زیست در چارچوب کاری علمی و کارشناسی شده با حمایت های ویژه آقای قالیباف و نیروی دریایی سپاه و سردار تنگسیری  توافقنامه ای در کارگروه ساماندهی صید ترال در فراکسیون محیط زیست مجلس با حضور معاونان وزارت جهار کشاورزی و رییس کارگروه صید و شکار امضا شده تا به واسطه آن صید ترال به مدت دو سال به جهت آیش دریا متوقف شود که از اول آذر ماه اجرایی می شود.

این تصمیمات پس از سفر نظارتی رییس و تعدادی از نمایندگان مجلس به استان سیستان و بلوچستان گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صید ترال؛ پایانی بر یک تراژدی و ایجاد امکان تنفس برای صیادان بومی

توقف صید ترال؛ پایانی بر یک تراژدی و ایجاد امکان تنفس برای صیادان بومی