مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-21سياسي

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان


استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است، گفت : اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی عصر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: پرحجم ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است.

 وی با اشاره به اینکه زمانی که در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می آید بیان داشت: همه آحاد جامعه، خبرنگاران و خود مردم باید در راستای آرامش درونی جامعه تلاش کنیم.

 رییس شورای تامین استان زنجان تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را دو ویژگی ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی بیان و اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسوولان و شاخص مطلوب امنیت در استان نشانگر تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس است.

 استاندار زنجان با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه روزی در خدمت مردم است، تصریح کرد: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص های برتر این نیرو است.

 وی با اشاره به کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق و افزایش 45 درصدی  برخورد با اوباشگری و اراذل و اوباش، افزود: اخلاق محوری، مردم مداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان