مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-21اقتصادي

مسکن مهر باعث ایجاد حاشیه نشینی مدرن شهری شد


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منتقد اجرای نادرست طرح مسکن مهر هستیم،گفت: اجرای ناصحیح این طرح باعث ایجاد حاشیه نشینی مدرن شهری شده و در برخی از شهرها نیز بسیاری از واحدهای مسکونی فاقد متقاضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه بررسی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در تبریز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اظهار داشت: سکونت یک چهارم جمعیت تبریز در سکونت گاه های غیررسمی، خطری بزرگ است و بارها اعلام کرده ایم که درصورت بی توجهی به سامان دهی این مناطق، در زمان های بحرانی گرفتار خواهیم شد.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد دستگاه های مسئول در امر سامان دهی حاشیه نشینی و اجرای پروژه های مسکونی با محوریت محرومیت زدایی، گفت: با داشتن بیش از دو هزار و 500 هکتار بافت فرسوده در تبریز، نباید به اجرای پروژه های کوچکی مانند پروژه 20 هکتاری عتیق، افتخار کرد.

  پورمحمدی با اشاره به تولید مسکن مازاد در برخی از شهرهای کشور، گفت: متأسفانه تناسبی بین عرضه و تقاضا در بخش ساخت وساز وجود ندارد و هدف گرا نبودن برنامه ریزی های حوزه مسکن در کشور باعث افزایش شدید قیمت ها در این بخش و فاصله طبقاتی روزافزون در جامعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر باعث ایجاد حاشیه نشینی مدرن شهری شد

مسکن مهر باعث ایجاد حاشیه نشینی مدرن شهری شد