مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-21سياسي

شهید مدافع سلامت مازندرانی در بابل تشییع می شود


شهید حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اهل مازندران بود که در راه خدمت وسلامت مردم به شهادت رسید و در بابل تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند و برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنان در انتظارند و هرگز تغییر وتبدیلی در پیمان خود ندادند.

حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام سلیمان ذاکریان دقایق اولیه صبح امروز چهارشنبه سی مهرماه بر اثر بیماری کرونا در سن 49سالگی و در راه سلامت و خدمت به مردم به شهادت رسید و به پدر شهیدش پیوست.

گفتنی است شهید حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اهل مازندران بود که در راه خدمت وسلامت مردم به شهادت رسید.

  مراسم تشییع شهید خدمت فردا یکم آبان در شهرستان بابل انجام که زمان و مکان آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است، شهید سلیمان ذاکریان متولد ششم خرداد سال 1325، هفتم مهرماه سال 1362 در چناره به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  حبیب ذاکریان، رادیولوژیست خوش نام و باسابقه بابلی 51 ساله شاغل در شاهرود فرزند شهید سلیمان(پرویز) ذاکریان در بیمارستان شاهرود بعنوان دومین شهید استان سمنان جان خود را در راه خدمت به هم وطنان فدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدافع سلامت مازندرانی در بابل تشییع می شود

شهید مدافع سلامت مازندرانی در بابل تشییع می شود