مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-21سياسي

روحانی: نیروی انتظامی به خوبی از عهده ماموریت های خود برآمده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، - رییس جمهور با بیان اینکه نیروی انتظامی به خوبی از عهده انجام ماموریت های مهم خود برآمده و رضایت مردم را کسب کرده است، تاکید کرد: دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستا ها و نقاط مرزی را بخشی از ماموریت های این نیروی خدوم دانست و گفت: نیروی انتظامی در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده ماموریت خود برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیمنام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) خالصانه و بی ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوان نموده اند.

نقش و ماموریت نیروی انتظامی تنها به برقراری نظم و حفظ امنیت اجتماعی محدود نمی شود بلکه جان برکفان این نیرو در همراهی و هم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: نیروی انتظامی به خوبی از عهده ماموریت های خود برآمده است

روحانی: نیروی انتظامی به خوبی از عهده ماموریت های خود برآمده است