مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-21سياسي

اظهار عجز دولت در مقابل غربی ها تحریم ها را تشدید کرد


رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: ایران در آن مقطع عطش مذاکره داشت و اظهار عجز می کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، پنجمین پیش نشست همایش نظام مسائل اولویت دار کشور با موضوع الگوی نظارت بر سیاست های کلی نظام به همت رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئولین، اساتید و جمعی از نخبگان و دانشجویان برگزار شد، سیّد یاسر جبراییلی رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص اظهار داشت: برخی روند سیاست های کلی نظام را با شبهاتی لاینحل معرفی می کنند، در حالی که مسئله حل شده است.

تقریباً مسئله ای نیست که در سیاست های کلی به آن اشاره ای نشده باشد.

آیا ورود ما در نسبت با هر مسئله اینگونه است که به سیاست های مرتبط با آن مسئله توجهی کنیم؟   وی در ادامه گفت: یک ادبیاتی در کشور ما در حال حاضر در حال تولید است که می گوید ما قبل از برجام در جنگ اقتصادی نبودیم و تحریم هایی که پیش از آن برای ما وضع شده بود به این شدت نبوده است و واردات بانکی ما به این شکل محدود نشده بود؛ این حرف درستی است، چرا که تحریم های بعد از برجام نسبت به سال 90، 91 تفاوت فاحشی داشته است و میزان اثرگذاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار عجز دولت در مقابل غربی ها تحریم ها را تشدید کرد

اظهار عجز دولت در مقابل غربی ها تحریم ها را تشدید کرد