مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-21بين الملل

«بن سلمان» برای دفاع از خود در پرونده «سعد الجبری» به وکلای آمریکایی متوسل شد


ولی عهد سعودی که اخیرا از سوی یک دادگاه در واشنگتن برای توضیح در خصوص سوء قصد به جان «سعد الجبری» با استفاده از تیم ترور ویژه خود احضار شده، چند وکیل آمریکایی برای دفاع از خود و سایر متهمان این پرونده استخدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به نظر می رسد که ماجرای شکایت سعد الجبری مشاور سابق امنیتی ولی عهد پیشین و وزارت کشور عربستان  در یک دادگاه آمریکا یی متوسل شده است.

  وی ادامه داد که دادگاه فدرال در واشنگتن،اطلاعیه ای را از شماری از وکلای مدافع و سپس کانادا تنها چند روز پس از ترور جمال خاشقچی یکی از این روش ها است.

سعد الجبری معاون محمد بن نایف پیش از کودتای بن سلمان در ژوئن 2017 بود و پست مشاور امنیت ملی وی در وزارت کشور سعودی را بر عهده داشت و گفته می شود، اسنادی که در دست دارد، می تواند برای حذف کامل بن نایف و دیگر رقبا مفید باشد و همزمان می تواند به شدت علیه بن سلمان به کار گرفته شود و بنابراین لزوم بازگشت وی به عربستان برای بن سلمان مسجل است.

یک مسئول امنیتی و دیپلمات سابق سعودی به رویترز گفته است که این فرد همچنین اسنادی از معاملات حساس مسئولان رده بالای سعودی از جمله سلمان بن عبدالعزیز و بن سلمان را در دست دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بن سلمان» برای دفاع از خود در پرونده «سعد الجبری» به وکلای آمریکایی متوسل شد

«بن سلمان» برای دفاع از خود در پرونده «سعد الجبری» به وکلای آمریکایی متوسل شد