مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-21پزشكي

شاهد شکل جدیدی در ابتلا به ویروس کرونا هستیم: ابتلای خانوادگی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر قاسم جان بابایی اظهار کرد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط برخی از هموطنان باعث شده که برخی از هموطنان که رعایت می کردند نیز آلوده شوند؛ - شاهد شکل جدیدی در ابتلا به ویروس کرونا هستیم: ابتلای خانوادگی! قاسم جان بابایی با بیان اینکه شکل ابتلا به کرونا خانوادگی شده است، گفت: تعداد بیماران بدحال افزایش یافته است که یکی از دلایلش این است که بیماران دیرتر مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر قاسم جان بابایی اظهار کرد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط برخی از هموطنان باعث شده که برخی از هموطنان که رعایت می کردند نیز آلوده شوند؛ ما شکل جدیدی در ابتلا به کرونا مشاهده می کنیم و آن، ابتلای خانوادگی است.

وی افزود: موارد زیادی داریم که چند نفر از اعضای یک خانواده به صورت همزمان در بیمارستان بستری هستند و این نشان می دهد که قرنطینه در مواردی که نیاز به بستری بیمار نیست، رعایت نمی شود.

جان بابایی ادامه داد: قسمت زیادی از افراد، در صورت ابتلا به کرونا علائم خفیف و جزیی دارند و برای این افراد، استراحت در منزل کفایت می کند، اما شرایط در منزل باید به گونه ای باشد که قرنطینه رعایت شود و سایر اعضای خانواده مبتلا نشوند، زیرا ممکن است بیماری کرونا در یک فرد، علائم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد شکل جدیدی در ابتلا به ویروس کرونا هستیم: ابتلای خانوادگی!

شاهد شکل جدیدی در ابتلا به ویروس کرونا هستیم: ابتلای خانوادگی!