مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-21سياسي

فقط 40 درصد تهرانی ها نگران کرونا هستند / حداقل دوهفته تعطیلی لازم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: شدت بحران به لحاظ کرونا به حدی رسیده که باید حتماً تعطیلات کامل دو هفته ای در پایتخت اجرا شود.

- زهرا نژاد بهرام با اشاره به اینکه وارد موج چهارم کرونا شده ایم، گفت: اجرای تعطیلی کامل تهران حداقل به مدت دو هفته جهت مقابله با کرونا ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: شدت بحران به لحاظ کرونا به حدی رسیده که باید حتماً تعطیلات کامل دو هفته ای در پایتخت اجرا شود.

آمار متوفیان کرونا طی چند روز اخیر از 300 نفر در کشور عبور کرده و نیمی از جان باختگان مربوط به تهران است.

وی افزود: به نظر می رسد با توجه به آمار وارد موج چهارم کرونا شده ایم و جهت مقابله با این بحران ما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و امیدواریم اقدامات فوری جهت تعطیلی دو هفته ای تهران انجام شود.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: در فروردین به دلیل تعطیلات و نگرانی هایی که مردم در زمینه کرونا داشتند آمار مبتلایان نسبت به قبل از آن کاهش یافت و این مسأله سبب بهبود وضعیت و کاهش فشار کار به کادر درمان شد و در حال حاضر نیز باید چنین اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 40 درصد تهرانی ها نگران کرونا هستند / حداقل دوهفته تعطیلی لازم است

فقط 40 درصد تهرانی ها نگران کرونا هستند / حداقل دوهفته تعطیلی لازم است