مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-21بين الملل

جو بایدن نامزد محبوب اکثریت یهودیان آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری کمیته یهودیان آمریکا که خود را سازمانی غیرحزبی معرفی کرده و می گوید از هیچ نامزدی حمایت نمی کند یا او را تایید نمی کند، - نتایج نظرسنجی که به سفارش پایگاه خبری کمیته یهودیان آمریکا ( ای جی سی) انجام شده است، نشان می دهد اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین امروز برگزار شود، اکثریت (75 درصدی) جامعه یهودیان آمریکا به جو بایدن نامزد دموکرات ها رای می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری کمیته یهودیان آمریکا که خود را سازمانی غیرحزبی معرفی کرده و می گوید از هیچ نامزدی حمایت نمی کند یا او را تایید نمی کند، نتایج نظرسنجی شرکت اس اس ار اس را منتشر کرده که به سفارش خودش انجام شده است.

این نتایج نشان می دهد رای دهندگان در پاسخ به این پرسش که اگر انتخابات همین امروز برگزار شود به کدام نامزد رای می دهند، 75 درصد گفته اند به بایدن و فقط 22 درصد دونالد ترامپ رییس جمهوری جمهوریخواه آمریکا را انتخاب کرده اند.

بر اساس این نتایج یک درصد گفته اند که قصد شرکت در انتخابات را ندارند و 2 درصد نظری نداشتند.

نظرسنجی کمیته یهودیان آمریکا در سال 2016 نشان داد یهودیان آمریکایی با اکثریتی 61 درصدی با احتمال بیشتری به هیلاری کلینتون نامزد وقت دموکرات ها رای می دادند و فقط 19 درصد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن نامزد محبوب اکثریت یهودیان آمریکاست

جو بایدن نامزد محبوب اکثریت یهودیان آمریکاست